joi, 26 iunie 2014

Si poate ti s-a parut ca buzele tale
S-au simtit singure, neatinse de ale mele petale
Tu stii ca primul strop de ploaie ce le va atinge
Sau primul fulg de nea care va cadea cand va ninge
E o sarutare trimisa de la mine
Cea mai dulce sarutare doar pentru tine...
Si imi place sa vin peste tine mereu
Cu o ploaie mare de pupicuri... sa te sarut doar eu,
Si nu vreau sa fii acoperit decat cu o umbrela
Caci eu te voi desena cu o acuarela
Si voi sorbi de pe buzele tale
Dorinte soptite, ca tine, atat de reale ...
Azi... inima se lasa invaluita in parfum ...
O vezi atat de bine chiar si prin fum ...
Si vezi cum se aud armonios ...
Acorduri fine, sunet duios ...

Shhht... azi inima iti canta ...
Te mangaie cu dulce vioara ... vazand-o te incanta ...
Fata se dezbraca incet de orice ...
Isi arata trupul usor... inca plin de cicatrice ...

Atinge-i inima cum ii atingi trupul ...
Dezmiarda acordurile de inima inghetate de timpul ...
Timpul ... ce mi-a sarutat ranile prin iubirea ta ...
Asculta cantecul cu vers dulce ce patrunde incet in inima ta!

E un cantec ce-ti indulceste inima furata
Si ii daruieste fetei privirea curata ...
Sunete incete, line se pierd in zare ...
El si ea sunt uniti in eterna imbratisare ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu